HK Brezno odštartuje sezónu SHL 25. septembra, novinkami priamy postup a zostup

TIPOS Slovenská hokejová liga odštartuje sezónu 2022/2023 oficiálne v sobotu 24. septembra, HK Brezno odohrá prvý zápas o deň neskôr na ľade HC 19 Humenné.

„Nová sezóna prinesie do ligy znova vyššiu kvalitu. Súťaž sa zatraktívni aj vďaka priamemu postupu, o ktorý bude mať záujem určite viacero tímov. Vďaka tomu posúvame na vyšší level aj marketingový potenciál súťaže. Samozrejme, naším cieľom je stále dávať priestor mladým hráčom a vychovávať talenty pre slovenský hokej. Uvidíme, ako nás tento rok ovplyvnia covid opatrenia, no musíme dúfať, že čo najmenej,“ povedal pre hockeyslovakia.sk po vyžrebovaní novej sezóny TIPOS SHL predseda Ligovej rady a riaditeľ HK Skalica Miroslav Lipovský.

V základnej časti TIPOS Slovenskej hokejovej ligy 2022/2023 odohrá každé mužstvo 44 kôl, každý s každým sa vzájomne stretne štyrikrát (dvakrát doma, dvakrát vonku). V TIPOS SHL bude opäť pôsobiť aj projekt reprezentácie do 18 rokov s mediálnym názvom JOJ Šport Slovensko 18 a v základnej časti s ním odohrá každý tím dva zápasy.

Družstvá umiestnené po základnej časti na 7. až 10. mieste odohrajú kvalifikáciu o play-off na tri víťazné zápasy. Pre jedenásty celok po základnej časti sezóna končí, posledné mužstvo vypadáva priamo do 2. hokejovej ligy.

Play-off TIPOS SHL odštartuje 14. marca, víťaza sezóny 2022/2023, ktorý priamo postúpi do najvyššej súťaže, spoznáme najneskôr 26. apríla. Kluby musia aj naďalej nasadzovať do zápasov sedem hráčov do 23 rokov, z toho dvaja musia byť do 20 rokov. Rovnako sa nemenilo ani obmedzenie pre štart zahraničných hokejistov, za jedno mužstvo môžu nastúpiť do zápasu maximálne štyria, zároveň nie je povolený štart zahraničného brankára.

„Vďaka našim partnerom pokračujeme aj vo vysielaní živých prenosov na JOJ Šport a máme v talóne ďalšie prekvapenia, ktoré budeme zverejňovať postupne a fanúšikovia ich určite ocenia. Chceme hokej a TIPOS Slovenskú hokejovú ligu dostať viac medzi ľudí, vzbudiť interakciu a záujem,“ povedal marketingový manažér súťaže Peter Petráš.

Zdroj: shl.hockeyslovakia.sk

Exit mobile version